Nytt og smartere design – dusjnyheter fra GROHE

Dato: 20 Jan 2021

GROHE lyttet til kundene og har nå forbedret og relansert dusjkolleksjonene Tempesta og Euphoria. Med oppgraderte funksjoner og nytt design jobber GROHE for å levere enda bedre komfort og brukervennlighet. I tillegg har GROHE lansert nyheten The Box, en innovativ lekkasjeboks for innebygde dusjløsninger.

Nye Tempesta 250: Oppgraderte funksjoner i et minimalistisk design
På tide å oppgradere dusjen? Da bør du ta en titt på den oppgraderte Tempesta-serien fra GROHE. Sammenlignet med tidligere Tempesta-produkter, har de nye dusjsystemene fått et bredere dusjhode på 250 mm for bedre vanndekning når du dusjer. I tillegg sørger GROHE DreamSpray-funksjonen for en jevn fordeling av vann i hver enkelt dyse. Du slipper også ubehagelige overraskelser i dusjen med den integrerte TurboStat-teknologien, som sørger for at temperaturen holder seg konstant. Dusjsystemene er utstyrt med den vannbesparende EcoJoy-teknologien, som sørger for at vannforbruket reduseres med inntil 40%. I tillegg til de praktiske og innovative funksjonene, kommer Tempesta-serien i et minimalistisk og moderne design. De slanke hodedusjene leveres i både rund og firkantet utforming.
 

Utviklet for å passe ethvert budsjett og baderom
Tempesta-serien gir god fleksibilitet og består av en rekke dusjløsninger som er utviklet for å passe ethvert budsjett og baderom. Kolleksjonen inneholder komplette dusjløsninger bestående av hodedusj, hånddusj, termostat og dusjstang. I tillegg finnes dusjsystemet med badekarsarmatur. Dersom du kun trenger en liten oppgradering på din eksisterende dusjløsning kan du velge å gå for en enkelt hodedusj – i et rundt eller firkantet design. Hodedusjens universelle tilkobling gjør det enkelt å installere den på alle standard dusjstenger. Du har også muligheten til å velge en takmontert eller veggmontert modell, avhengig av hva som passer best på badet ditt.

I tillegg er kolleksjonen tilgjengelig som et Flex-system. Dette er allsidige dusjsystem som er enkle å installere. Flex-systemet kan enkelt plasseres der ditt tidligere dusjssystem stod, og de eksisterende borehullene* kan brukes til ditt nye Tempesta-system.

Les mer om Tempesta dusjsystemer her.

Bedre sikkerhet og raskere installasjon med nye Euphoria
Euphoria-kolleksjonen fra GROHE har blitt oppgradert med nye og praktiske funksjoner. FastFixation-funksjonen sørger for en rask og enkel installasjon med det justerbare veggfestet. Videre sørger CoolTouch-teknologien for å ivareta sikkerheten til familien ved at termostaten aldri blir for varm. Kolleksjonen har et høyt fokus på design med en tidløs utforming slik at du kan nyte dusjen i lang tid fremover. Euphoria 310 er designet med en ekstra stor hodedusj på 310 mm – for en utmerket dusjopplevelse. Euphoria 260 kommer med alle de praktiske funksjonene til kolleksjonen. I tillegg har dusjsystemet en innovativ knapp som sørger for flere spraymuligheter. Velg mellom en kraftig jet-spray, en forfriskende regnspray eller en behagelig regndusj.

Les mer om Euphoria dusjsystemer her.

GROHE introduserer en ny lekkasjeboks for innebygd dusj
Som ledende leverandør av sanitærprodukter har GROHE nå utviklet en egen lekkasjeboks for innebygd dusj. Lekkasjeboksen The Box åpner opp for en lekkasjesikker installasjon av alle GROHEs innebygde dusjløsninger. Lekkasjeboksen er testet og godkjent i henhold til norske våtromsregler og våtforseglingssystemer. Med 10 års garanti er du sikker på at dette produktet lever opp til sine forpliktelser.

Les mer om The Box her.
 

*Eksisterende borehull kan brukes dersom de er 620 mm fra hverandre.


Om GROHE

GROHE er en av verdens ledende merkevarer innenfor komplette baderomsløsninger og kjøkkensystemer. Med hovedkontor i Tyskland, har GROHE til sammen over 6500 ansatte i 150 land. Siden 2014 har GROHE vært en del av den japanske produsenten LIXIL, en global markedsleder innenfor sanitær- og byggevareprodukter. For å kunne tilby «Pure Freude an Wasser» er hvert produkt fra GROHE basert på de fire kjerneverdiene kvalitet, teknologi, design og bærekraft. Kjente produkter som GROHE Eurosmart, GROHE sin termostatteknologi og banebrytende innovasjoner som GROHE Blue, understreker merkevarens sterke kompetanse. GROHE har som mål om å skape livsforbedrende, intelligente og bærekraftige løsninger som tilføyer merverdi for kunden. Med design- og utviklingsavdelingene godt forankret i Tyskland, kan GROHE sine produkter bære kvalitetsstempelet "Made in Germany", som ytterligere styrker kundenes tillit til merkevaren. GROHE tar sitt samfunnsansvar på alvor og fokuserer på en ressursbesparende verdikjede. Siden april 2020 har merkevaren hatt en CO2-nøytral produksjon over hele verden. GROHE har selv også satt seg et mål om å bruke plastfri produktemballasje innen 2021.

I løpet av de siste ti årene har GROHE vunnet mer enn 460 design- og innovasjonspriser, i tillegg til flere topprangeringer som «Tysklands mest bærekraftige større selskap». GROHE var den første leverandøren i VVS-bransjen til å vinne CSR-prisen som gis ut av den tyske regjeringen, og har blitt omtalt som en av "topp 50 bedrifter som endrer verden" av det anerkjente Fortune® magasinet.

Retningslinjer for datahåndtering, personvern og informasjonskapsler

Ved å surfe videre på vår hjemmeside og bruke våre tjenester godkjenner du at vi samler inn data om dine besøk. I vår personvernerklæring forklarer vi hvilke data vi samler inn, hvorfor vi samler dem inn og hva vi bruker dem til.
Les mer...

OK, jeg forstår