Døråpner og utstillingsvindu

Produktfakta tilbyr årets Bygg Reis Deg-utstillere et effektivt verktøy for promotering og synlighet på Lillestrøm til høsten.

– Ved å benytte deg av vår produktdatabase, inkludert både HMS- BIM og CAD-detaljer, vil utstillerne ha verktøyet som skal til, for at det beskrivende ledd får øynene opp for nettopp deres produkt i både små og store byggeprosjekter, sier Laila Måleng, teamleder i Produktfakta.

På Norges største bygg- og anleggsmesse må nemlig utstillerne finne seg i en tøff kamp om oppmerksomheten fra bransjen. Trolig vil nærmere 45 000 besøkende finne veien til Lillestrøm. Da nytter det ikke bare med en tiltalende stand og gratis sjokolade.

– Produktfakta ønsker derfor å være både døråpner og utstillingsvindu for kundene våre, i møte med arkitekter, konsulenter og beslutningstakere. Med over 50 000 besøkende i måneden på www.produktfakta.no og 20 000 prosjekter som daglig blir oppdatert, har vi nå også fått på plass et nært samarbeid med Bygg Reis Deg-arrangøren. Vi håper flest mulig av utstillerne ser nytteverdien av å ta i bruk produktdatabasen vår, sier Måleng.

Dersom du ønsker mer informasjon om messen, utstillerne, produktene og hvordan vi i Produktfakta kan bidra til økt synlighet, gå inn på vår nye
Bygg Reis Deg-hjemmeside!

Ta kontakt med oss på info@produktfakta.no

Følg oss